صدر، وزیراعظم سمیت سیاسی قیادت کا دلیپ کمار کے انتقال پر اظہارِ افسوس کیا

اسلام آباد: (رائل نیوز) عظیم اداکار دلیپ کمار کے انتقال پر صدر عارف علوی ، وزیراعظم عمران خان سمیت دیگر سیاسی اور حکومتی شخصیات نے افسوس کا اظہار کیا ہے۔
صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے برصغیر کے نامور اداکار دلیپ کمار کی وفات پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ مرحوم بہترین اداکار، ایک عاجز انسان اور عظیم شخصیت تھے، اللہ تعالیٰ مرحوم کو جنت الفردوس میں جگہ عطا فرمائے۔
وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر دلیپ کمار کے انتقال پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ دلیپ کمار کا شوکت خانم ہسپتال فنڈنگ کیلئے وقت دینا نہیں بھول سکتا، دلیپ کمار کی شرکت سے ابتدائی طور پر فنڈ کا 10 فیصد حصہ جمع کیا گیا۔
عمران خان کا کہنا تھا کہ پاکستان، لندن میں دلیپ کمار نے امداد جمع کرنے میں مدد کی، دلیپ کمار کی فراخدلی کو کبھی بھلایا نہیں جاسکتا، دلیپ کمار میری عمر کی نسل کیلئے ایک عظیم اور ہمہ جہت اداکار تھے۔
قائد حزب اختلاف اور صدر مسلم لیگ نون شہباز شریف نے دلیپ کمار کی وفات پر افسوس کا اظہار کیا اور کہا کہ پشاور کا یوسف خان بالی ووڈ میں دلیپ کمار بن کر فن کے آسمان پر برسوں چھایا رہا، یوسف خان کا فنی سفر فلمی دنیا کا یادگار ترین دور ہے، جس میں انہوں نے ناقابل فراموش کردار نبھائے، ان کی بعض فلموں کو جتنی شہرت ملی، ویسی پذیرائی کسی اور کو نہ مل سکی۔
چیئرمین پاکستان پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے دلیپ کمار کے انتقال پر دکھ و افسوس کا اظہار کیا اور کہا کہ دلیپ کمار فنِ اداکاری کا ایک عہد تھا، جو تمام ہوا، سائرہ بانو سے تعزیت اور ان کے لیئے صبر جمیل کی دعا کرتا ہوں، دلیپ کمار کے پاکستانی پرستاروں کی تعداد کروڑوں میں ہے۔

وزیراعلیٰ محمود خان نے لیجنڈ اداکار یوسف خان، دلیپ کمار کے انتقال پر اظہار افسوس کیا۔ انہوں نے مرحوم کے اہلخانہ سے دلی ہمدردی اور تعزیت کا اظہار کیا اور کہا کہ دلیپ کمار کے انتقال سے فلمی دنیا کا ایک سنہرا باب بند ہوگیا، مرحوم یوسف خان اپنے مداحوں کے دلوں میں زندہ رہیں گے۔

معاون خصوصی کامران بنگش کا اپنے بیان میں کہنا تھا کہ دلیپ کمار کے انتقال کا سن کر افسوس ہوا، دلیپ کمار نے ہمیشہ پشاور کی محبت کو سینے سے لگائے رکھا، پشاور بالی ووڈ اداکار یوسف خان، دلیپ کمار کو ہمیشہ یاد رکھے گا، فرزند پشاور دلیپ کمار فلمی دنیا میں ہمیشہ زندہ رہیں گے، غم کی گھڑی میں صوبہ کے عوام و حکومت دلیپ کمار خاندان کیساتھ ہے۔

گورنر پنجاب نے گلاسکو مسجد کے دورے کی دلیپ کمار کے ساتھ اپنی تصویر شیئر کرتے ہوئے نامور اداکار دلیپ کمار کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا۔ چودھری سرور نے کہا کہ دلیپ کمار باکمال صلاحیتوں کے حامل فنکار اور منکسرالمزاج شخصیت کے ملک تھے، فن کے لیے دلیپ کمار کی خدمات کو تاریخ میں ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔

چودھری سرور کا کہنا تھا کہ دلیپ کمار ایک کامیاب فنکار کے ساتھ ساتھ ایک بہترین انسان دوست شخص بھی تھے، غم کی اس گھڑی میں ہم دلیپ کمار اور ان کی فیملی کے غم میں برابر کے شر یک ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں