’حلیمہ سلطان‘ کی تصویر وائرل

لاہور: (ویب ڈیسک) پاکستان میں مقبولیت کے جھنڈے گاڑنے والا ترک ڈرامہ سیریل ’ارطغرل غازی‘ کی ہیروئن حلیمہ سلطان کو پاکستان بھا گیا۔
تفصیلات کے مطابق پاکستان میں شہرت کی بلندیوں کو چھونے والے ڈرامے ’ارطغرل غازی‘ کی ہیروئن حلیمہ سلطان نے پاکستانی میگزین کے لیے فوٹو شوٹ کروالیا۔ ترک اداکارہ ایسرا بلجیک کی تصویر میگزین کے سرورق پر شائع کی گئی ہے۔

View this post on Instagram

HELLO❗️ @hellopakistan ♥️ Hello! Pakistan June digital issue is out and I’m on the cover! Thank you to my all team. Manager: Duygu Durukan Cici @duyqudurukancici Production: Younique iletisim @youniquedanismanlik Styling: Boreal Brandlifting @boreal.brandlifting Photographer: Omer Sedat Yenidogan @omeryndgn Videographer: Metin Goktel  @cooliscomtr Hair: Sertac Kolay, Hüseyin Durmaz @sertac_kolay @theroomhairdesign @huseyindurmazh Makeup: Hikmet Karaman @hikmettkaraman , Didem Dağdeviren @didemmdagdevirenn Photographer’s Assistant: Refik Akyuz @refikakyuz Videographer’s Assistant: Osman Latif @osmanlaft Interview & PR : Aysegul Sener @aysegulsenerpr Crew: Ecem Buse Erdemir Kubra Dogruer  Taha Okyayli

A post shared by Esra Bilgiç (@esbilgic) on

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر ارطغرل کی ہیروئن ایسرا بلجیک (حلیمہ سلطان) نے لکھا کہ ’ہیلو پاکستان‘ اور کہا کہ جون میں میرا نیا فوٹو شو شائع ہوا ہے اور میں سرورق پر موجود ہوں۔

View this post on Instagram

Anouar Brahem – Astonishing Eyes of Rita.

A post shared by Esra Bilgiç (@esbilgic) on

ایسرا بلجیک نے فوٹو شوٹ کرنے والی اپنی ٹیم کا شکریہ بھی ادا کیا، حلیمہ کی تصویر کو پاکستانی اداکارہ عائشہ عمر نے بھی لائیک کیا۔

مداحوں کی جانب سے اپنی پسندیدہ اداکارہ کی تصویروں کو خوب پسند کیا جارہا ہے اور کمنٹس میں حلیمہ سلطان کی تعریف کی جارہی ہے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل ترک اداکارہ نے پاکستان آنے کا اعلان کیا تھا جس کے بعد مداحوں میں خوشی کی لہر دوڑ گئی تھی اور اداکارہ کو خوش آمدید کے پیغامات موصول ہونا شروع ہوگئے تھے۔

خیال رہے کہ ترک ڈرامہ سیریل ارطغرل غازی کو سرکاری ٹی وی سے نشر کیا جارہا ہے جسے مداحوں کی جانب سے بھرپور پذیرائی مل رہی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں