Latest News
Home / International / ایران سے خطرہ، کیا نیٹو امریکا کی مدد کرے گا؟
ایران سے خطرہ، کیا نیٹو امریکا کی مدد کرے گا؟

ایران سے خطرہ، کیا نیٹو امریکا کی مدد کرے گا؟

برسلز: امریکا اور ایران کے درمیان جاری شدید تناؤ کے پیش نظر نیٹو کی مدد اور کردار پر سوالات اٹھنے لگے۔

تفصیلات کے مطابق عالمی میڈیا پر یہ موضوع زیربحث ہے کہ ایران سے خطرے یا پھر جنگ کی صورت میں کیا نیٹو امریکا کی مدد کرے گا؟

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق قائم مقام امریکی وزیر دفاع مارک ایسپر نے کہا ہے کہ ایرانی خطرے سے نمٹنے کے لیے نیٹو اتحادیوں کی طرف سے مدد کی یقین دہانی نہیں کرائی گئی۔

برسلز میں ہونے والے نیٹو اتحاد کے ساتھ پہلی میٹنگ میں انہوں نے کہا کہ ایران خطے میں تناؤ پیدا کررہا ہے، جبکہ دہشت گرد کارروائیوں میں بھی ملوث ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ وہ آئندہ ماہ نیٹو کے ساتھ دوبارہ ملاقات میں تذبذب کے شکار اتحادیوں کو مزید اس بات کے شواہد پیش کریں گے کہ کس طرح حالیہ ہفتوں کے دوران ایرانی خطرے میں اضافہ ہوا ہے۔

خیال رہے کہ عمان کے سمندری حدود میں آئل ٹینکرز پر حملے کی ذمے داری امریکا نے ایران پر عائد کی ہے جس کے باعث سخت اقدامات کیے جارہے ہیں، علاوہ ازیں ایک دوسرے پر حملے کی دھمکیاں بھی دی جارہی ہیں۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے دو روز قبل ایران کے خلاف مزید سخت پابندیوں کے حکم نامے پر دستخط کر دئیے، اس حکم نامے میں ایرانی سپریم لیڈر آیت اللہ علی خامنہ ای پر پابندیوں کا نفاذ بھی کیا گیا ہے، جبکہ ایرانی وزیر خارجہ بھی پابندیوں کی زد میں ہیں۔

About editortv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top