Home / Latest News / سعودی ولی عہد کا سعودی عرب میں قید 2107 پاکستانیوں کی رہائی کا حکم
سعودی ولی عہد کا سعودی عرب میں قید 2107 پاکستانیوں کی رہائی کا حکم

سعودی ولی عہد کا سعودی عرب میں قید 2107 پاکستانیوں کی رہائی کا حکم

سعودی عرب میں قید پاکستانیوں کیلئے خوشی کی خبر، شہزادہ محمد بن سلمان نے سعودی عرب میں قید 2107 پاکستانیوں کی رہائی کا حکم دے دیا۔ فواد چودھری نے کہا ہے کہ محمد بن سلمان نے وزیراعظم کی درخواست پر رہائی کا حکم دیا۔
ادھر عمران خان کا کہنا ہے سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کے جملے نے پاکستانی عوام کے دل جیت لئے۔ وزیراعظم نے سماجی رابطے کی سائٹ ٹوئٹر پر اپنی ٹوئٹ میں کہا ہے کہ گزشتہ رات عشائیے کے دوران میں نے معزز مہمان سے سعودی عرب میں موجود 25 لاکھ پاکستانیوں کے مسائل کا ذکر کیا تھا۔ جواب میں سعودی ولی عہد محمد بن سلمان نے کہا ‘‘مجھے سعودی عرب میں پاکستان کا سفیر سمجھیں’’ ہم پاکستان کے حالات کو نظر انداز نہیں کر سکتے ہیں جو ممکن ہوا وہ کریں گے۔
Ch Fawad Hussain

@fawadchaudhry
As a sequel to Prime Minister of Pakistan request, His Royal Highness the Crown Prince of KSA Mohammad Bin Salman has ordered the immediate release of 2107 Pakistani prisoners Saudi Jails. #CrownPrinceinPakisatan #KSAPakistanNewEra

5,329
11:57 AM – Feb 18, 2019
Twitter Ads info and privacy
2,759 people are talking about this
یاد رہے گزشتہ رات سعودی ولی عہد محمد بن سلمان نے عشائیے میں خود کو پاکستان کا سفیر قرار دیتے ہوئے عازمین حج کو پاکستان میں امیگریشن کی سہولت اور 3 ہزار قیدیوں کی رہائی پر غور کی یقین دہانی کرائی تھی۔

About editor editor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top